30 Mart 2012 Cuma

El olma, düşerim..!

Bana gecenin kederini bırakma! Çünkü acıdan fazlasına alıştım! Başka yollar dene, başka sular dök üstüme... Üşüme!
Birikmiş sözcükler var dimağımda, güne değmemiş hüzünler...
Bana kararmış sular getirme, çünkü sulardan fazlasına alıştım! Başka kuyular göster, başka karanlıklar çek üstüme...!
Gitme!
Havadan sudan sesler var hatıralarımda, uçurumlardan düşmüş rüyalar...
Bana çocukluğuma değen güzler getir, çünkü masaldan fazlasına alıştım ben! Başka yalnızlıklar bul, başka aşklarla vur beni..!
Sevme!
Uçurtma olmuş, gitmiş bir dala dolanmış umut, dalda gül olmuş... Bana o gülü göster, çünkü onun dikeninde izim var! Başka parmaklar bul kendine, başka sevgililerin avucunda el olsun..!
Ama sen olma!
Cana gel, bekliyorum..! Üşenme!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder